5.0
gebaseerd op 13 reviews

Een mooi resultaat door een vriendelijke specialist!

Evi - 7 maanden geleden

Altijd fijn bij jou. Je bent rustig, vriendelijk en je doet je werk super goed.

Jantina - 7 maanden geleden

Trudy is iemand waarbij ik me echt kan ontspannen. Ze heeft humor en praat gemakkelijk, maar ze kan ook stil zijn en je laten genieten van de behandeling. Ze is professioneel en is net vol enthousiasme gestart met haar eigen salon "Tru beauty". Wat een prachtige toepasselijk naam.

Marga - 7 maanden geleden